Gözlerde gördüm O sevgiyi!
Sevgiliden söz ediver bak...
Güller açarken o bahçede,
Birden ağlamaklı olmak...
Bir yaprak düştü,
Yürürken önüme...
Gözlerim daldı,
Sapanca gölüne!
Aşkımı gönlüme gömdüm,
Ardından gözlerim yaşlı.
Böyle gönülden sevip,
Sonra mı ağlamalı…
Nerde duyduğum sevgi?
Boşuna edilen kavga,
Boşuna bunca tartışma!
Sen ne dersen de,
Olay olduğuna varmada!
Değiştiremezsin kimseyi,
Sevgi ağaçları ekmeli,
Gönül toprağına.
Meyveler beklemeli,
Huzurlu dallarında!
Sulamalı aşkla,
Buralarda dağlara inmiş bulutlar,
Dağlarla bulutlarda kaynaşmalar…
Yağmasa da yağmur gökyüzünden,
Nemli ıslak oluyor hep buralar…
Yüksek yüksek tepelerinde ormanlar,
Gün yaklaştı,
Randevu kaçta?
Beklediğimiz yerden,
Bizi alacaklarda!
Göz yaşı döktüğünde,
Aklına geldiğimde...
Ne yaparsan yap,
Olmayacağım seninle.
Yaptıklarına pişman,




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan