H Her varlığın sahibi;
Son söz de senin,
İlk söz de...
Kulluğum da sana,
Hayat;
Karşıdan karşıya,
Geçmek gibi bir yolda.
Bir sağa bir de sola,
Erdek’te bir akşam oldu!
Sensiz yalnız hasretle
Güneş sensiz battı
Karardı bulutlar
Sensizliğe yas tuttu
Erdek’te bir akşam oldu
Evde kal!
Bekleme beni,
Hasret kalayım,
Sana biraz.
Çook sıkılırsan,
Evinde kuşlar uçuyor!
Bıraktığın gibi çiçekler...
Sen gidince ardından,
Geldi bir sürü kelebekler!
Nasıl anlatayım sana Eylül'ü?
Sararıp düşen yapraklarını mı?
Elele tutuşup,
Yapraklarında yürüyen,
Bitmeyen aşklarını mı?
Ya o birbirini eylülde bekleyen,
Haziran'la başladı,
Yaz sanki bu sene.
Eylül'e verdik yaşını!
Eylülü yaşıyorum içimde!
Ruhumda sararan,
Yaprakları döküyor,
Umutsuz Esen rüzgarım...
Arzularım kopuyor,
Hayal ağacımdan.




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan