Seni;
Getirip koydular ya musallaya!
Başlar sana döndü,
Gözler seni süzdü...
Hepsi senin tanıdıkların,
Yuvaya uğrayan,
Kuşlar gibi....
Zaman zaman doyan, Hasret gibi.
Uçup gidince coşan,
Özlem gibi...
Aradım sen yoksun,
Acı ,ıstırap ,hasret yanımda!
Yalnız gibiyim,
Sensiz ,gözü yaşlı burada...
Giderken bana,
Aklını al hemen başına,
Sevgiliyi dik durma karşına!
Gerçek aşkta sevgi hiç bitmez,
Pişman olursun hep yanlışına!
Gir sen girmelisin her gönül e,
G Gizli kalsın!
Söyle,
Diline anlatmasın.
İşlediğin günahları,
Yaşandı ömür,
Çabuk çabuk.
Yetişti çoluk çocuk.
Geçirdi isek,
Abuk sabuk!
Vay halimize,
Keşke gitme diyebilsem,
Keşke seni sevebilsem.
Keşke seni sevebilsem...
Sana yalan söyleyemem,
Seni sevdim diyemem.
Zamanın önünde duralım,
Baraj olsun sevgimiz!
Biriken zaman bizim,
Hayat dolu sürprizlerle,
Yaşam güzel sevince!
Sıkıntılar uğrayıp gidince,
Yaşamak güzel bence.
Sırtını yasla Yaradana,




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan