Seninle beraber olduk,
Sabaha kadar.
Gözlerim gözlerinde,
Gönlümde sevgin var…
Kaçırdıkça gözlerini,
Kimse durmuyor sözünde,
Kalmamış samimiyet!
Doğruluk dürüstlük,
Erlerde bilinirdi hep…
Nerde erlik yüreklilik?
Sevgi! Menfaatle duyulmuş,
Yağmur damlaları,
Camlarda saçaklarda.
Sevinci duyuluyor,
Bitkilerde ağaçlarda...
Serinliği geliverdi,
Yüzlerde tenlerde...
Kolay gizliyordun sen yüzünü,
Pandemi bitti ,masken düştü!
Ne balolara katıldın aklınca,
Ne gönüller kandırdın da,
Eline ne geçti yaptın da?
Kolay gizliyordun sen yüzünü,
Gün;
Güreşten çıkmış pehlivan!
Öyle yorgun,
Öyle düşkün.
Heyecanı yenilgiye,
Sevinci boşa!
Seni sevdalım yaptı şu gözlerim.
Hayatımın mihrabına dikti de seni…
Gündüzüm oldun,gecem de benim.
Anladım bu aşkla sevdim seni…
Karşıma kim çıktıysa değişmedim ben sana.
S Sensiz!
Yatağım Sibirya,
Düşlerim çölde.
Gündüzüm Afrika,
Nehirlerim nerde?
Puslu bir hava,
Çöktü şehrin üstüne.
Aralıkta takvim,
Güneş pişman,
Hergün görüneceğine.
Yüzlerde mi asık,
S Sensiz mi?
Seni arıyorum,
Her köşesinde evin...
Derinden geliyor,
Sanki güzel sesin!




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan