Ölüyüm senin için!
Mezarımı,
Şimdiden kaz.
İster Kur'an yolla,
Kan revan içinde yüzü gözü!
Mazlumun feryadı!
Çığlık çığlık göklerde...
Tasında çorbası,
Sofrasında aşı ne gezer.
Başına yıkılmış evi,
Bırak göz yaşlarını.
Sonunua kadar aksın.
Bütün dertlerini,
Senden alsın...
Uzaklarda bakışların,
Beni mi arıyorsun?
Yanındayım ya,
Beni görmüyorsun...
Gönlündeki o Aşk!
O'nunki O'nun olsun.
Benim ki benim.
Hakkıma razıyım,
Görmez gözüm.
Hak nedir?
Saygı biterse beraberlikte,
Sevgi de onunla kalkıp gider.
Saygı-Sevgi ayrılmaz ki!
Beraberlik o zaman biter…
Onur diye bir şey vardır,
Kollarını açmış,
Koşa koşa geliyor!
Bekle dur diye,
Arkamdan sesleniyor!
Herkesin,
Binmek için,
Sıraya girdiği,
Bir araba!
Binmek için,
Ölmek mi lazım?




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan