Bırakır gidersen,
Kalırsam yalnız!
Kötü kötü,
Şeylerle uğraşırım!
Ne zormuş anlamak,
Seni anlayamadım.
Sevip sevip yanmak,
Bundan mı cezalandım?
Hep vermeli mi insan?
Bir kaç gün de olsa,
Seninle beraber olmak.
Sevgiyle aşkla,
Bir kaç gün de olsa,
Seninle beraber olmak.
Sevgiyle aşkla,
Anıları yakalamak...
Ardından gelecek,
Baba bırakmış ya anayı,
Ana terk etmiş yuvayı.
Çoluk-çocuk kalmış ortada,
Beklerler ateşteki boş tavayı.
Günler geçer gelen yok.
Geldik dünyaya ölmeye,
Sanma kahkaha ile gülmeye.
Son pişmanlık kâr etmez!
Boşuna diz dövmeye...
Ne kazandınsa dünyada,
Hepsi hesaplanır mirasta.
Sana günahıyla sevabı,
Sorulacak ha mizanda!
Kul hakkı ateşten bir kor!
İçimde nice sevgi,
Öldü bu gün...
Nicesi de AŞKA!
Döndü bu gün...
Sana olan sevgimde,
Hasret var!
Bir yalnızlık şarkısı çalıyor bende,
Hasret var kalanda ve gidende.
Gözler arıyor eller sallanıyor,
Dönmek için ah neler kurgulanıyor…
Hasret çökmüş gönlün ta dibine.
S Sana ait!
Bir kapalı bir açık,
Oluyor hep gökyüzü .
Bulutlar gibi kararıyor,
Ağlıyor aşkın yüzü...




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan