Bir bir düşüyor yapraklar,
Adına Eylül diyorlar...
Dalında duramadığı belli,
Olgunlaşıp sararıyorlar!
Yaprak gibi midir insan?
.Ramazanda:
İftar akşamları,
Kulluğa sevinç.
Sahur da,
Yeni oruca heyecan.
Gözlerin beni benden aldı bitirdi,
Ellerin beni benden aldı götürdü,
Gönlüm seni seviyor ebedi!
Bu can bu bedenden gideli.
Yanıyorum ateşler içinde
Kimse kimsenin kabrine,
Ayağını bile sokamaz.
Kimse kimsenin kabrinde,
İstese de yatamaz…
Yanındadır arkadaştır ameli.
Senin de kâlbin çarpıyor mu bu gece?
Yalnızlığın neresindesin bana söyle?
Beni sevdiğin aklına geliyor mu?
Ben hep seni sevdiğimi anıyorum bu gece...
Bazen titriyor sesim söylerken ismini.
Öldürmüşsün gönlünde,
Sen anayı babayı!
Gözün görünce aklın gelince,
Anlayacaksın yaşamayı…
Bir gün yalanmış,
Nârın Nur olur,
Kulun teslim olunca.
Kulun yâr olur,
Sana aşkı duyunca…
Toprağı bol olur,
Sen yoksun,
Ne eyleyim,
Baharı yazı.
Sen yoksun,
Ne eyleyim,
Kemanı sazı.




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan