Girin mutluluk denizine,
Yıllar çok çabuk geçiyor.
Hayret edeceksiniz bu hale,
Bizlerin yaşına geldiğinizde...
Boy boy yetişecek nesliniz,
Seni andım bu gece,
Kulaklarını çınlattım
Yokluğunla sen beni,
Koca gece ağlattın.
Nereye döndümse,
Seninle bir yeni yıla daha!
Biraz daha yaşlanmaya…
Geçen yıllardan anlatmaya,
Hadi var mı sın söyle bana?
Bir heyecanı kucağımıza almak!
Geçen yıllara mı,
Bu hasret bakışlar?
Sararan yapraklar gibi,
Eller yüzler ayaklar…
Sevgili gibiymiş gençlik,
Delikanlılık!
Dünkü gibi penceremde,
Yine akşam oluyor.
Dün batmamıştı güneş,
Hep karanlıktı,
Bulutluydu gökyüzü.
Bugün de aynısı...
Hep beraber geçen günlerimiz,
Artık hatıra kaldı bize.
Sen çok pişman olacaksın.
Beni çok arıyaycaksın.
Eski günlerimizi andıkça,
Biliyorum hıçkıra hıçkıra ağlayacaksın.
Unutmayı seçince,
Kimse rahatsız etmez seni!
Bir de yüzsüz isen,
Değme gitsin,
Halin belli...
Senin için,
Önünde durulmaz,
O bir çağlayan.
Yorulmaz bir koşucu.
Hep gelir birinci.
Enerjik mi enerjik,
Yaradan'dan dopingli!




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan