Taa uzaklarda biri var,
Çağrılan bu bakışlarla...
Beklendikçe artar hasret!
Özlem koşar gönül’e,
Özlenen yaklaştıkça...
Coşkun! Gönül’e,
Kal yanımda,
Beni yalnız bırakma.
Zaman geçti gidiyor,
Sonra pişman olma
Eller bir bir ayrılır,
Beykoz tepelerinde,
Boğaza kuş bakışı,
Mihrabat korusu!
İnsanın bu güzelliğe,
Dili tutulacak doğrusu…
Boğaz!
Mevsim kış ama hayat sımsıcak!
Varsa sıhhat&sağlık birde huzur,
Haz veriyor insana böyle yaşamak.
Nedense yıllar geçiyor ah çabucak...
22.58 /Çarşamba
30Aralık2009
Rolün aptal bir aşık,
Yiyeceğin sadece kazık.
Bekliyorsun ki mutluluk,
Bu beraberlik abuk sabuk…
Saygı sevgi kuş olmuş,
Solgun yüzün!
Donuk bakışların…
Yalvarıyor sanki,
Haykırışların…
Uzanan ellerinle,
Hatırlıyor musun?
Seninle,
Buluşmuştuk bir gün.
Biraz geç gelmiştin,
Bululuştuğumuz yere.
Gene de ben kızamamıştım,
Ölümde! Saniye şaşmaz zaman.
Olmaz bir fazla nefes sayısı..
Can terk eder bedeni,
Ruh! Yükselir artık göklere...
Onu ya RAHMET meleği alır,
Yada AZAP meleği takar koluna...
Gözler Kâbeye çakılır!
Gönüllerde arşıalaya çıkılr.
Ah ne çıralar yakılır,
Mescidi haramda…
Vakit vakiti,gün günü kovalar.
O benim torunum!
Hayat dolu gülücükler,
Yüzünde...
O benim torunum!
Yaşamaya çağıran bakışlar,
Gözlerinde...




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan