Seçmişler içlerinden,
Onlar için temiz!
Elleri havada,
Teslimim diyen,
Otuz adamı…
Söylüyoruz açılımı!
Bir gün,
Batmayacak güneş.
Bir gün,
Doğmayacak yeniden…
O gün!
Olmayacak sevdiklerin…
Bu akşam üstü,
Aklıma düştün yine sen…
Anladım ki bu ömrü,
Sensiz geçiremem ben…
Gözlerim seni aradı,
Ne muhtaç ol ona,
Ne de o olsun sana.
Yakının en yakınınsa,
Uzaklaş!
Yakın olmasın sana…
Verdiğini ederken helâl,
Gösterdiğim hassasiyet,
Bana dönüyor hakaret!
Huzur dolu gönlümde,
Böyle kopuyor kıyamet!
Sabredemiyorum buna,
Geldik gidiyoruz
Sanki seviyoruz.
Her şeyi biliyoruz
Biz acep neyiz?
Doğduk yaşıyoruz
Bir fırtına koptu gönlümde,
Sevgi ağacımı sarsıyor.
Düşen her bir yapraktan,
Senin için gözyaşı damlıyor…
Seninle buluştuğumuz zaman,
Hakkımı helâl etmem,
Aldıklarını vermezsen.
Bin bir yetim hakkını,
Acımadan yersen…
Dünyada hayat güzel,
Hep sana doğru koşarlar dalgalar.
Dursan beklesen geri doğru kaçarlar.
Islanan kumsalla sahil dalgalardan,
Çok sevdiğini kucağına alır dalgalar.
Ruhuma öğün gibi İlam’a gelmek,
Sofrada vaazı nasihatlerden,
Kap kap öğütlerden yemek!
Gözlerle gönüllerde,
Heyecanla sevgiliyi beklemek!




-
Coşkun Arslan
-
Ebru Ercan
-
Abdulvahap Yektir
Tüm Yorumlarguzel eser
kutluyorum kaleminizi ve sizi.tüylerim ürperdi inanın çok güzel yüreğinize sağlık...saygılar
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık iyi günler dilerim...tam puan