Bir serçe olsaydım dağlar içinde,
Uçardım başına konardım senin.
Bir bülbül olsaydım bağlar içinde,
Kalbini tırmalar yolardım senin.
Bir keklik olsaydım kırlar içinde,
Huzurla,mutluluk,güzellik sana,
Renk vermiş,ruh katmış,canlar aşkına,
Taşlar oturunca yerli yerine,
Asalet sevgiyi koklar yarına.
2018,Şişli
Fidanın dalında çiçekler açar,
Güneşi bulursa kokular saçar,
Sabah havalanır akşama uçar,
Kalbinden kalbime akış var gibi.
Yaprağı yeşildir meyvesi baldır,
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Elem,hüzün içinde,sana varmak imkansız,
Sevinçli hallerinde,seni bulmak ne mümkün.
Bu iki halin bile,güzel gözler içinde,
Bu gün dünya daha güzel,
Ölenlerin anısını,
Gelenler,
Görecekler.
Sarmaşık gibi sarılmış adaletin,
Köle pazarında seni dostların,
Davar niyetine satıp gitmişler.
Şirretlik yaparken bazı puştların
Aklını alarak çalıp gitmişler
Erdemsiz cahiller gizli halinde
Ben işbirlikçi değilim,
Suç ortağı olamam.
Bir yalı da kazık olabilirim,
Ama asla;
Koltuk değneği olamam...
http://dusunceuretelim.blogspot.com
Metrobüste yaşlıyım,
Biraz da telaşlıyım.
Gençler hızla koşup,
Koltuk kapıyorlar,
Neylesin Afyon’lum,
Koca tepeyi.
Ne etsin emirdağ,
Bozkırlarını.
Eşeklerin kemirdiği,
Su kaynatan,
Emniyet kemersiz arabalardan,
Siyah beyaz televizyonlardan,
Yeni kurtulmuşuz.
Odun sobasından,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!