Hakkı savunanın, düşmanı çoktur
çok konuşanın bil yalanı boldur
Gönül sevdasına,pek tabip yoktur
sevdamın içinde sen varsın leylam
kış olmayınca dost bahar yaşanmaz
Zamanın göz yaşlarıyla sen sularsın yaşam ağacını
Yaşadıkça insanlar görür hayatın acı olan gerçeğini
Her karanlık gecenin vardır mutlaka bil birde şafağı
Akıp giderken durmadan hayat denilen zaman ırmağı,
O zaman görürsün kim dost,kimin düşman olduğunu
Halil ÇOLAK 22.04.2009
Hayat su misalidir akıp ta gider
İyilikler insan hatırında kalır
Her gamlı gönül de yürekten ah eder,
Yankısı durgun gölün üstünde kalır
Vefasız yarı gönül nereye koyar
Geceden kurtaran şafağım sensin
Günümü aydınlatan güneşim sensin
Günlümde yaşayan ilkbaharımsın
Hiç solmadan açan çiçeğim sensin.
Halil ÇOLAK 27.07.2009
Dadaşın elinde sopa oynatır altında atı
Cirit meydanında şahlandırırda kıratı
Kırat kişnemesiyle inletirde meydanı
Cirit meydanına da sığmaz dadaşım
Mertlik vardır dadaşın cirit oynayışında
Üzülüyorum ben insanlar arasındaki sevgisizliğe...
Derinden yaralıyor olaylar beni bırakıyor ümitsizliğe;
Neden gönüllerde yanmak dururken sevgi ateşine.
O günahın bedelini öderken koşamazsın mutluluğa,
Gel sevelim birbirimizi neden olmayalım biz ayrılığa...
Bahar gelip çiçekler de açmadan
Gönlümdeki çiçek açıyor neden
Hazan mevsimi henüz de gelmeden
Daldaki tomurcuk kuruyor neden
Mevsimler mi? yoksa biz mi değiştik
Erzurum’un dağlarında
Kardelen çiçekleri bitmiş
Benimde gönül bağımda
Hasret çiçekleri açmış
Seni nasıl unuturum ben
Vatandan Ayrı Kalmanın Hasretini
Düşmanla Koyun Koyuna Yaşamanın Acısını,
Bilirmisin Ermeni’ye Dost Olan Sen?
Ayrı Kalmadın Ki Sen Vatanından
Saçlarını Başından, Ellerini Kollarından.
Görmedi Ne Atan Nede Sen
Bu nasıl gaflettir de kardeşim bilinmez artık
Hangi dinle yapacaksın da hangi diyalog
Müslümanlar katledilirken olur mu diyalog
Ey gafil Müslüman olur mu böyle diyalog
Haçlı zihniyetlerin yurt ta gezip zehir saçarken




-
Muammer Karacaoğlan
Tüm YorumlarYAZMIŞ OLDUĞUN ŞİİR İÇİN SANA YÜZLERCE BİNLERCE TEŞEKKÜRLER