Yine koyuldum yollara
Çalı kesmeye gidiyorum.
İyiden iyiye tutundum
Kızağıma.
Sadece kızak var ardımda
Tam da ortasındayız Yurdu’muzun
Bölümü çok Yüksekokulumuzun
Altyapı hazır, emir zâtınızın;
Bir Üniversite çok mu Başbakanım?
Cephede savaştık, verdik canımız,
kızım HÜMANUR VERDA'ya.....
Bak ismin manidar, ışık gibisin
Gülüsün hanenin, tatlı derdisin.
İki kız, bir oğlan, sen dördüncüsün
Kısmetinle geldin; hoş geldin VERDA! ...
Yine şehit geldi, bakın Yozgat’a,
Terör belasını; kim, nasıl ata,
Tekgül’ün süngüsü, gözüne bata,
Kanıyla canıyla, coştu Tekgül’üm...
Çatışmaya girdi, Zola Tepe’de
Mutlu bir yuva için çıktık yola,
Dostlarımız Düğünümüzde ola,
Haydi, bu davetimiz cümle kula;
İcabetinizden HAKK razı ola.
01.03.2002
Orta Asya boyu’na dayanır soyu,
Hiç kesilmez, Yukarıpınar’ın suyu,
Hayat verir insana; yemyeşil koru,
Seni nasıl unutayım Şirin Köyüm.
Her derde devasın, ne mutlu sana,
Sekseniki’si köy, üç’ü kasaba,
Mahallesi çoktur, gelmez hesaba,
Ondört de mezra ekle unutma ha;
Bir uçtan bir uca gezdim Akdağ’ı
Her yıl yapılır yaylalarda şenlik,
Kalıç, tırpana bıraktı yerini,
Tırpan da kaybetti artık, devrini,
Harman unuttu, aylarca seyrini,
Biçerdöğerle, patos geldi hocam.
Dizboyu karda, çalı kesilirdi,
En eski ilçelerinden birisin Yozgat’ın,
Tatilcilere mesken; yaylaların, ormanın,
Ne mutlu sana ki, açıldı Yüksekokul’un,
Özlüyorum seni, unutamam ki, AKDAĞ’ ım...
Ağacın var, üstelik sahipsin de madene,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!