Olmuyor,bu günahla,can almakla.
Solunuyor,şiddet,hiddet havada.
Ne oluyor,bu ayıpla,kan saçmakla.
Hesabı verilecek,Allah ın huzurunda.
İstenen olmuyor,ağlatmakla,ızdırapla.
Uzak aşkın meyvesi kurak.
Yar sana gelsem ne olur.?
Bitmiş sevda,değilsin farkında.
Artık seviyorum desen boş olur.
Bayram geldi ama bir garip halim.
Kader istediklerimi hep çalan zalim.
Hep aynı isteği tekrarlar dilim.
Beni unutma bu bayram sevgilim.
Hani o yağmurun yağdığı günü.
Bir gün geleceksin buraya.
O zaman sanki duracak.
Nefreti atacaksın arkaya.
O an nefesim tutulacak.
Bir gün döneceksin buraya.
Gülmedim bahtım gibi.
Üzgünüm sensin sebebi.
Taşıyorsun katı bir kalbi.
Bunun hesabı görülecek.
Sordum cevap veremedin.
Yine bir Eylül hüzün sardı.
Bu gönül kaç Eylül saydı.
Aşkımız başladı, yaprak düşerken.
Ne kadar güzeldi her şey severken.
Yine bir eylül gecesi .
Yaslandığım ağaç yıkıldı.
Hasret dolu gönlüm sıkıldı.
Sevdiğim bahçeler yakıldı.
Sen artık aklımda takıntı.
Bu değil aşkın tarifi.
Yok, sadece o var, doğduğum.
Sonra yaşadım, uzak uzak.
Zor günler hasret , ayrılık.
İzmir'siz yaşam karanlık.
İzmir'e İstanbul kadar mesafe.
Nasıl anlatsam sevgimi sevgili.
Bu birden yelden fırtınaya geçen.
Az akıllı çok zaman aşkım deli.
Sevmeyi seni görünce öğrenen.
Nasıl aşkımı anlatsam sevdam.
Ben aşkı İstanbul'da bilirim.
Istanbul'un surları sarmış .
Ben aşkı Istanbul'dan tanırım.
Ama sanki şimdi kalmamış.




-
Hakan Özüçelenk
Tüm YorumlarKabiliyet arzeden özelliğimin denemelerini şiirlerimle ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Eğitimim sırasında edebiyat hocalarım bu konuda sadece yazdıklarıma not vermemekle yetindiler Benim bunları yazamayacağımı belirttiler Hatta bir yarışmada birinci olduktan sonra bu yaşta bu çocuk bunu yazamaz diye İ ...