Merhaba, beni durakta bekleyen kız.
Seni görmek için okul yolumu uzattım
Ne kadar güzel gülümsemen.
Artık yaşamımın vazgeçilmezi oldun.
Zor seni böyle bırakıp gitmek.
Karanlıkta,her şey güzeldir.
Çünkü,ayrıntılar,gizlidir.
Anlamadığında,hayat çekilir.
Gece,çirkinlikleri örtendir.
Aydınlıkta,her şey görünendir.
Bu uzun geceleri dost bilirim.
Sınav ve sarıldığım battaniye.
Bu uzun geceleri çok severim.
Penceremde ay bana hediye.
Bu sakin gecelere sığınırım.
Ben böyle sürmesini istedim.
Böyle belki daha güzeldi.
Başkasına gitmezdin emindim.
Konuşursam belki sihir biterdi.
Eğer o gülümsemen bitseydi.
Ah bir tutsaydım elini.
Bir cesaret söyleseydim.
Seviyorum,seviyorum.
Yine vazgeçilmez aşksın.
Söylediğin gibi çıkıp yıkılmadan karşına.
Güller kurudu boşuna sulama.
Rıhtım çürüdü gemi yanaşmaz.
Yaptın yapacağını ağlama.
Ölüm geldi Dünya bitti.
Kaç kez yalvardım dinlemedin.
Sen bana gelecektin.
Öyle söylemiştin.
Hiç özletmeyecektin.
Affettin söz verdin.
Kini bitirecektin.
Sana ulaşmak zor suskun güzel.
Bari gözlerime bak anla bu aşk.
Önüne kattı sürükledi bir sel.
Hiç olmazsa dinle bu bir aşk.
Seni sevmek zor sonsuz engel.
Çok zalimsin unutma sap dönecek.
Hain sin bekle Allah buna dur diyecek.
Nankör sün sabır bitti ceza gelecek.
Aşkımın katili pişman olup döneceksin.
Bil bir gün aşkım hışımla yıkacak.
Gelip bulamamak tuhaf bir şey...
Vardı ama şimdi yok,yaşamıştım.
Şahit yok,kanıt yok İstanbul'dayım
Kimse kalmamış kopmuş tespih.
Yıllar geçmiş yer, mekan aynı.




-
Hakan Özüçelenk
Tüm YorumlarKabiliyet arzeden özelliğimin denemelerini şiirlerimle ortaya çıkarmaya çalışıyorum. Eğitimim sırasında edebiyat hocalarım bu konuda sadece yazdıklarıma not vermemekle yetindiler Benim bunları yazamayacağımı belirttiler Hatta bir yarışmada birinci olduktan sonra bu yaşta bu çocuk bunu yazamaz diye İ ...