bazen sebepsizce hayata sormak isterdim.
o anlarda yanında olabilmek,
sen gülerken seni izlemek...
belki öğrenirdim senin gibi gülmeyi
senin gibi kameraya bakmayı
ve hatta o deklanşöre dokunmayı...
ve ya sahildeki bir ağaç olabilmeyi
sen geçerdin ve ya beklerdin
o gölgede biraz dinlenirdin.
varlık; varlığın ne olduğuyla ilgili
var olmak, nefes almak değil ki
nefes olabilmekmiş demek ki...
sürekli bunu söylemem;
bunu tekrar etmem
Alper Tunga 3
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 09:56:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!