Gece'dir ismi,,,
Çok şey düşündürür,
çok şey hatırlatır insana. Bir yandan sitemkar beyninde zuhur eden,
alemin sahtekarlığı..
Bir yandan içinde uhde kalan yaşanmamışlığın hüznü.. Öfkesi kin kusturken,özlemi ile yanıp tutuşurursun.
Uyuyamazsın..
Tavana diktiğin gözlerinde.. Bir umut beklersin şafağın doğmasını Uyuyamazsın gözüm uyuyamazsın. Aniden vurur camdan yüzüne sabah. Kimbilir yastığına sòzülen kaç damla gözyaşı..Kaç isyan bastıran öfke....ve gülüşü, gül kokan kaç özlem dolu anıdan sonra.
Suat AKGÜL
Suat AkgülKayıt Tarihi : 26.06.2026 12:56:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!