SUAT AKGÜL HAYATI
1979 Adıyamana bağlı Kahta ilçesinde doğdum,ortaokul mezunu ve 11 kardeşiz,evli ve iki çocuk babasıyım.
Eserleri
ÖFKEMİ ? ÖZLEM Mİ ?
Soğuk ve yağmurlu bir şubat akşamıydı..Üşüyen dudaklarda,acimsi bir tebbesüm.
Sevdamıydı? sitem miydi?
Öfke mi? Özlem miydi?
Yoksa..Dönüp geçmişe hatırlamakmıydı?..
Kıyı taşlarına vuran dalgaları, yürüdüğün yollar, geceyi ve yakamuzu
Yada.., vurup kafayı duvara,
Unutabilmekmiydi.
Hayallerin enkaz olup birbir üzerimize devrildiği bu şehirden giderken..Zemheri
ayazın,titreyen dudaklarından Hafif nemli gözlerden geriye kalan o son bakış...yükselen bir ağit'în son vedasıydı.
Suat AKGÜL
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!