Soğuk ve yağmurlu bir şubat akşamıydı..
Üşüyen dudaklarda,acimsi bir tebbesüm.
Sevdamıydı? sitem miydi?
Öfke mi? Özlem miydi?
Yoksa..Dönüp geçmişe hatırlamakmıydı?..
Kıyı taşlarına vuran dalgaları, yürüdüğün yollar, geceyi ve yakamuzu
Yada.., vurup kafayı duvara,
Unutabilmekmiydi.
Hayallerin enkaz olup birbir üzerimize devrildiği bu şehirden giderken..Zemheri
ayazın,titreyen dudaklarından Hafif nemli gözlerden geriye kalan o son bakış...yükselen bir ağit'în son vedasıydı.
suat AKGÜL
Suat AkgülKayıt Tarihi : 26.06.2026 12:54:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!