Öfkemi ? özlem mi ? Şiiri - Suat Akgül

Suat Akgül
5

ŞİİR


0

TAKİPÇİ

Öfkemi ? özlem mi ?

Soğuk ve yağmurlu bir şubat akşamıydı..
Üşüyen dudaklarda,acimsi bir tebbesüm.
Sevdamıydı? sitem miydi?
Öfke mi? Özlem miydi?
Yoksa..Dönüp geçmişe hatırlamakmıydı?..
Kıyı taşlarına vuran dalgaları, yürüdüğün yollar, geceyi ve yakamuzu
Yada.., vurup kafayı duvara,
Unutabilmekmiydi.
Hayallerin enkaz olup birbir üzerimize devrildiği bu şehirden giderken..Zemheri
ayazın,titreyen dudaklarından Hafif nemli gözlerden geriye kalan o son bakış...yükselen bir ağit'în son vedasıydı.

suat AKGÜL

Suat Akgül
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 12:54:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.

Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!