kalbimi yokluyorum her sabah ve her akşam
ulaşılması çok zor bir yerin içindesin
kendime soruyorum seni bir an bıkmadan
vazgeçilmesi çok zor bir yerin içindesin
hayata bir anlam katsın diyerek
gözlerine bakıp bir şiir yazdım
bana başka bir ben katsın diyerek
gözlerine bakıp bir şiir yazdım
maviden yeşile bahardan yaza
Aşkına eşkıya ettim gönlümü
Uğrunda harcadım bütün ömrümü
Bir kere görmedim mutlu gününü
Karşılıksız sevdim bir tek ben sevdim
Çektiğim çileler gelmedi dile
Hep uzaktan sevdik göz göze gelip
Yakın olamadık bir nefes kadar
Ben yaralı bir kuş sen müebbetim
Yakın olamadık bir kafes kadar
Çırpındıkça battık aşk girdabında
Saçları sarıydı gözleri mavi
Görenin aklını ediyor deli
Rüzgar gibi geldi geçti yanımda
Bir kaşı karalı gözü sürmeli
Ayın ondördü inmişti yüzüne
Gülmüyor heceler sözler gülmüyor
Bir şair ağlıyor şiir içinde
Sokaklar karanlık yüzler gülmüyor
Bir şair ağlıyor şehir içinde
Masada boşalan kırık kadehler
Seninle yaşanan bir sevda vardı
Nefes alsam beni dağlar duyardı
Sokaklar karanlık birazda dardı
Bir sana aşıktım birde izmire
Ben sana aşkımı haykırıyordum
Yağmur yağsın sen aldırış etme hiç
Gel güzelim gel bu akşam bende kal
İstiyorsan yanımda kal gitme hiç
Gel güzelim gel bu akşam bende kal
Masamda her zaman iki bardak var
Biri senin için gelirsin diye
Tersine çevrilmiş iki tabak var
Biri senin için gelirsin diye
Sen varmışsın gibi kurup sofrayı
Alem-i cihana sırtını dönüp
Gönül sarayımda kalmaya gelsen
Bu mecnun gönlüme leyla görünüp
Derdimin dermanı olmaya gelsen
Kirpigim geçtiğin yolu süpürür




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!