Tatmadığım bir his bir günah vardı
Onuda seninle tattım ben Gönül
Doğrudan yanlışa giden bir yolda
İlk adımı sende attım ben Gönül
Ne geceydi ama unutamadım
Ne zaman ellerini tutacağım sevgilim
Yılların hasretini çekiyorum gör artık
Sensiz geçen günlerin acısını kalbimde
Taşımaktan yoruldum çöküyorum gör artık
Dizlerimde derman yok gözlerim de görmüyor
Şu gönlümün kapısını çalmadan
İçeri gir korkma gir gir Ayşegül
Sonsuzluğun uykusuna dalmadan
Seni seven kalbi gör gör Ayşegül
Gör ki nasıl sevmiş seni yüreğim
Durup saatlerce baksam yüzüne
Niye baktığımı soracakmısın
Bin mana yüklesem her bir sözüne
Her sözümü hayra yoracakmısın
Tanrımın verdiği bu aziz canda
GÖREMEDİM BEN
BAŞIMI ÇEVİRİP BAKTIM ALEME
SENİN KADAR GÜZEL GÖREMEDİM BEN
KURBAN OLAM SENİ YAZAN KALEME
SENİN KADAR GÜZEL GÖREMEDİM BEN
Yıllar var ki gönlümün kapıları kilitli
Ben yeniden açarım giren sen olacaksan
Kör baktığım dünyaya açarım gözlerimi
Kalbimdeki sızıyı gören sen olacaksan
Yürüdüğüm yollarda dikenler var taşlar var
Ben yeryüzündeki aşklara baktım
Mihriban gibi çok seven görmedim
Hiç kimse demesin çok çile çektim
Mihriban kadar çok çeken görmedim
Senelerce boş umut bağlamaktan
Bir gelsen gönlümün otağına sen
Nasıl bir yerdesin anlayacaksın
Düşmüşüm bu aşkın batağına ben
Görsen bu halimi ağlayacaksın
Çırpındıkça hergün batıyorum ben
Bahar yüzlüm aklım fikrim hep sende
Araya mesafe girse ne olur
Her mevsim bahardır bilki sevende
Ömrüm kara kışlar görse ne olur.
Nasil olsa tekrar buluşacağız
Bahar yüzlüm aklım fikrim hep sende
Araya mesafe girse ne olur
Her mevsim bahardır bilki sevende
Ömrüm kara kışlar görse ne olur
Nasil olsa tekrar buluşacağız




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!