YALNIZKEN YAPILACAK EN GÜZEL ŞEY ŞİİR YAZMAK GALİBA
BANA YAR GELSİN
ARTIK BU HASRETİN BİTMESİ LAZIM
DAĞLAR YOL VERİN DE BANA YAR GELSİN
Kaç gündür dilimde bir Çanakkale türküsü
Sende bir savaş gördün Boğaziçi köprüsü
Ölüme kucak açtık temmuzun on beşinde
Bir destan daha yazdık sabahın güneşinde
Ben senin gözlerine her baktığımda
Başım nasıl dönüyor biliyor musun
Verdiğin sigarayı her yaktığımda
Başım nasıl dönüyor biliyor musun
Sen bütün umudumun bittiği yerde
Ağır bir imtihan ağır bir sınav
Senden gelen neyse başım üstüne
Değişmez bende hep aynı mevsimler
Bir kış daha biner kışım üstüne
Pıranga vurulur kör gecelere
Benden sana yar olmaz bırak beni gideyim
Hayatıma kaldığım yerde devam edeyim
Benim dertlerim çoktur hangisini diyeyim
Sen açmamış bir gülsün bu sevdayla soldurma
Benim bütün umudum bütün sevincim sensin
Bunu bildiğin halde bırakıp gidemezsin
Aramızda yaşanan o kadar şeyden sonra
Her şeyi bir kenara bırakıp gidemezsin
Ne çileler çektik biz bu sevdanın uğruna
Anıları çağır gelsin bu gece
Bir daha analım gitmeden önce
İlk günkü heyecan sarsın kalpleri
Bir daha yanalım gitmeden önce
Aksın gözlerimiz sele karışsın
Kapandı bu aşkın bütün defteri
Bir daha açılmaz bir daha olmaz
Alıp gidiyorum bütün dertleri
Bir daha yaşanmaz bir daha olmaz
Biliyorum benim için çok acı
NEYİN EKSİLİRDİ NE KAYBEDERDİN
BANA DA KALBİNDE BİR YER VERSEYDİN
YAĞMURUN TOPRAĞI KADAR OLMASA
NE OLURDU SANKİ BİRAZ SEVSEYDİN
NEYİN EKSİLİRDİ NE KAYBEDERDİN
Keşke yıllar önce seninle aynı
Kaderin çizdiği yolda olsaydık
Birimiz aşk meyi birimiz kadeh
Gönülden gönüle sarhoş olsaydık
Belki de çekmezdik bunca acıyı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!