bazen hasret bazen çile bazen dert
bu şekilde geldi geçti hayatım
yaşarken ömrümde koptu kıyamet
ölüm çizgisinde geçti hayatım
ne yaşadım nede mutlu oldum ben
Her gece yarısı uykumu böldüm
Geleceksen artık gel ölüyorum
Ne bir kez sevindim ne bir kez güldüm
Geleceksen artık gel ölüyorum
Elimi duaya açıpta andım
Gönlüm razı değil yaptıklarına
Helallik almaya geleyim deme
Beni dert eksilmez yola çevirdin
Bu yoldan geçmeden öleyim deme
Yüzümde çizgiler saçımda aklar
Mecnuna dönmüşüm susuz çöllerde
Günahkar olmuşum bütün dillerde
Hiç gördün mü beni garip hallerde
Görmediysen eğer gel gör halimi
Yağmur yağsın sen aldırış etme hiç
Gel güzelim gel bu akşam bende kal
İstiyorsan yanımda kal gitme hiç
Gel güzelim gel bu akşam bende kal
Bensiz olan bütün herşeyi birgün
Ardında bırakıp gelsen sevgilim
Bensiz düşlerini gülüşlerini
Ardında bırakıp gelsen sevgilim
Güneş kapatmışken kendini bize
Ben bıkmışım bu şehrin gecesi gündüzünden
Ben bıkmışım riyakar insanların yüzünden
Ben bıkmışım kalbimi zehirleyen sözünden
Her şey burada kalsın gel Sivas'a gidelim
Yeni bir hayat kurup umutları ekelim
kader beni ne hallere dşürdün
bir soysuza köle oldu gençliğim
hayat bir su gibi akıp giderken
namerdin tasına doldu gençliğim
yunus muydum yusuf muydum bilmedim
Ben maziye dönmeyi inan çok istiyorum
Ama giden seneler geri gelmez MİHRİBAN
Aynı köşe başında bekleyeyim diyorum
Kadar bana bir fırsat daha vermez MİHRİBAN
Vuslatım yarım kaldı hayallerim yok artık
artık sana uzak benim düşlerim
yollar senin artık gidebilirsin
acıya açıktır bak gülüşlerim
yıllar senin artık gidebilirsin




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!