Anla su halimden sevgilim anla
Duygularım dile gelmiyor işte
Nasıl söyleyeyim sana ben nasıl
Olmuyor güzelim olmuyor işte
Gönlüme uzaktan bakıp gidersin
Unutursun beni demiştin bana
Ama bu dediğin olmuyor işte
Karışayım dedim başka bir cana
Inan senin yerin dolmuyor işte
Kara kıştan farksız baharım güzüm
gözlerimin içine bakıp güldüğün zaman
beim olan bu canı sana veresim gelir
ellerimi tutupta bana baktığın zaman
canımı ömrümü yoluna seresim gelir
güller açar kurumuş gövdemin dallarında
günlerden salıydı aylardan nisan
benim için bahar olmadı baba
ilkbahar gelmeden olur mu hazan
bu bana yaptığın olmadı baba
ömrümü ömrüne katabilseydim
Olmadı ne yaptıysak ne ettiysek bir türlü
Huzuru mutluluğu bulamadık sevgilim
Açtık can evimizi aşk denen misafire
İki beden bir yürek olamadık sevgilim
Kopardılar gönülden gönüle bağımızı
OLMASA KEŞKE
RUHUMDA KELEBEK UÇUYOR SANKİ
BU GECE HİÇ SABAH OLMASA KEŞKE
SEN BENİM DİZİMDE UYUYUP KALSAN
KELEBEĞİN ÖMRÜ DOLMASA KEŞKE
her gece yarısı uykumu bölüp
kalbime vurmasan olmaz mıydı yar
seni sevmek sanki bir suçmuş gibi
karşımda durmasan olmaz mıydı yar
ben sana sevdiğim sevdam demiştim
Hayatım geçti hep boşu boşuna
Kanım karıştı hep gözüm yaşına
Sensiz zehir kattım her gün aşıma
Her şeyi bırakıp gelmek istedim
Yol uzak menzile varmak imkansız
kalbim kırık bir halde senden ayrılıyorum
bu gece gün doğarmı bana bilemiyorum
ya affedersin beni yada ben ölüyorum
bu acıyla yaşamak ölümden beter
üzerime yağan kar yokluğun kadar değil
Üstümde devletin verdiği forma
Melekler bunuda yazar mı anne
Bir kahpe kurşun ki dahada sorma
Ölüm orucumu bozar mı anne
Sabahın seheri ayırdı bizi




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!