Bu nasıl gece yarısı
Her taraf zifiri karanlık
Saatler artık durmuş mu ne
Gece neden bu kadar sessiz
Uzaklardan çok uzaklardan
Sen iyisin
İyisin iyisin
Çok iyisin
Daha çok iyisin
Ve ben her şey için
Teşekkür ederim
Bilmeden dalarsa benim gözlerim
O sevdiğim kızın yanıbaşında
Ne düşünceler geçer O an aklımdan
Tahmin edemezsin kalbimin kızı
İşte o an başlar benim kalbimde
Ben yorgunum
Yorgunluğa mahkum bir insanım
Benim kaderim bu
Sevgiden, sevgiliden, arkadaştan yana
Hiç bir zaman şansım yoktu, olamadı
Seni hayalliyorum
Bakışını,
Gülüşünü,
Ela gözlerini
Ve...
İçten içten gülerken gözlerin,
Dünyayı güzeller kurtaracak
Ve bir güzeli sevmekle başlayacak her şey
Ama umutsuz, ama ümitsiz
Yasak bir aşkla,
Bir şeyler hayallenecek
Zannetme ki ben, yaşamıyorum,
Görmediyse de gözüm
Doğan güneşi, algılayabiliyor,
Mutlulukları, ben yaratmadığım gibi,
Cehennemi de, yok edemem.
Ne zaman bir düşünceye dalsam
Sen varsın
Ne zaman gözlerimi kapatsam
Sen...
Aklımda, ruhumda, düşüncemde benliğimde
Daima sen




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!