Kırılan gururum ise sönmeyen kin'in niçin
Tükenen ömrüm ise bitmeyen çilen niçin
Yanıyorsa bu kalbim bitmeyen aşkım için
Seviyordur gene O kimbilir bilmem niçin
Bağrımı delip geçti söylediğin O sözler
Çaresiz ve sessiz kalbimde
Bir anda fırtınalar kopuyormuş
Varmış meğerse
Her şeyin bir açıklaması
Oysa ki sussaydım
Anlatamam kimseye benim derdimi
Seni olduğunca içime gömerim
Efkârlıyken kalbim düşüncelerle
Anlatamam seni içime gömerim
Bilemem nasıldır seninle olmak
Sana Saygı duyuyorum
Sana sevgi duyuyorum
Seni en yüce bir duyguyla
Her zaman için
Sevdim, saydım
Ama sana ulaşamayacağımı biliyorum
Ben bir şairim
Artık şiir yazmak istemiyorum
Ama olmuyor
Sevgilim geliyor aklıma,
Saçları geliyor, gözleri geliyor
Hala bir ilahsın gözümde
Her zaman taptığım
Ellerine dokunmaya kıyamadığım
Bir ilahesin
Sana tapıyorum...
Seni konuşmaya
Seni anlatmaya
Kelimeler yetersiz kalıyor
Tanrıçam...
Sana tapıyorum.
Kalemi elime aldım,
Kağıt ta önümde duruyor
Etrafıma şöyle bir bakınıyorum
Ne yazabilirim, ne yazayım diye
Şaşırıyorum, nereden başlayacağımı
Bilemiyorum...
Düşünmek istemiyorum,
Olabilecek hayalleri,
Düşlemek istemiyorum
Benliğimle bir şeyler algılıyorum
Gözlerim! ...
Ruhumun derinliklerinde




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!