Görmeden seni, sesini duymadan
Tutmadan ellerini, dokunmadan sana
Bakmadan doya doya gözlerine
Silmeden gözyaşlarını
İşte geldim gidiyorum
Bu dünyadaki
En son isteğin
Nedir diye sorsalar
Öpüşmek derdim
Sevdiğimle
Sevgilimle...
Anlatmak istiyorum
İçimden gelen duyguları
Seni kollarımın arasında sarıp
Yaşamak istiyorum
Sımsıcak kalbinde
Mutlu olmak istiyorum...
İt her zaman İtliğini,
Çakal ise Çakallığını,
İnsan ise,
İnsanlığını gösterecektir
Bunun aksi,
Aslına ihanettir.
Dokunmak istiyorum, sarı saçlarına
Sımsıcak ellerimle
Ve tutup tutup okşamak istiyorum
Saçlarına, yanaklarına
Sımsıcak dudaklarına ellerimle
Dokunmak istiyorum
Bir şiir yazmak istiyorum
Bütün benliğimle bütün kalbimle
Okurken ağlamak istiyorum
Şiiri okuyan gözlerimle
Bir sessizlik istiyorum
Senin olsun
Buz gibi
Günaydının
İyi günlerin
Akşamların
Hepsi senin olsun
Bu dünyada ki her şey
Alın sizin olsun
Sizin olsun doğan güneş
Sizin olsun güzelim bahçelerinde açan
Gelincikler, laleler, güller menekşeler
O masmavi gökyüzünde kanat açıp
Senden bir şey istemiyorum
Ne yeşil gözlerini
Ne de bana bakarken
Alev alev yanan
Sımsıcak dudaklarını




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!