Bu şiiri yazmak istemezdim
İstemezdim en güzel şiirim olmasını
Şiirimi kaybetmek isterdim
Seni değil
Bir beyaz kelebek
Sütten ak, kardan daha bir kar
Koparma kanatlarını
Bırakıver uçsun
Uçsun O alabildiğince
Görüşürsek seninle günün birinde
Hayal meyal belki herhangi bir yerde
Tanımadan geçme benim yanımdan
İnan çok üzülürüm senin ardından
İlk gören ben olursam bil ki O anda
Bir isteğim vardı sevdiğim senden
Bu küçücük şeyle kalbimi kırdın
Ne yapar edersin bir daha bilmem
Kırılan kalbimi düzeltemezsin
Çok gördün sevdiğim bu isteğimi
Gökyüzünde bir yıldızım
Dolu dolu olmuş gözlerim
İtilmişliğin, yalnızlığın
Ve terkedilmişliğin acı hüzünü
Bağrımda duruyor
Hüzün doluymuş meğerse dünya
Yoktur şansım ne sevgiden, ne sevgiliden
İçin için yanarken, sıcak kalbim
Yokmuş değeri, sevginin, sevgilinin




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!