Lahzada geçti senli ömrümün kudsiyeti
Sen gitdin dem vurdu şakaklarıma
Sensizlikten kalan hüznü vuslat...
Bir anlık mutluğu yaşamıştım sözlerinde,
Bir anlık nefes almıştım yine gözlerinde,
Bir anlık tüm hayallerimle kucak kucağaydım.
Dediğim gibi yine her şey ;
Yapma dedim
Yarama tuz basma bugünde
Bir cigara içimi bırak diyeceğim;
O meredde de seni yaşıyorum sinsice
Uzaklara dalıp gideyim diyorum sensiz
Dalgalar çarpıyor yüreğime




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!