Ben senli cümleler kurarken
Senin bensiz cümleler kurman umrumda değil
Yine ıssız cümlelerimde eriyorum ben
Neden cümlelerin idamı,neden kelimelerin isyanı
Bu kadarmı zor seni seviyorum demek
Bu kadarmı yetersiz alfabenin yirmi dokuz harfi....
Uyandığımda başucumda
Kokunla nefes alışlarımdı
Hayata göz açışım
An be an;
Öncesinde bir hiçmişim dedirten bakışların var artık dünyamda
Unutulmayacak anlar kalacak zulamda
Ayaklarındı beni sana düşman eden.
Soğuk kış gününde,
Ellerimde buz gibi kalmış yüreğim,
Dilimde sevdalı türküler vardı.
Sen sevgili,ardına bakmadan,
Yıkık bıraktın bu divane kalbi.....
Senki beni incitmeyen tek yarsın bana...
Senki en yücesinden ilaçsın ruhuma...
O aşk ki ulaşana ne mutlu.
Oaşk ki can cananda saklı..
Özleminden deliren gülüşlerim var dudaklarımda..
Fırtınalara göğüs geren yelkenli misali kalbim..
Ağlar bir çocuk içten içe
Gözyaşlarını saklar
Utanır sebep olmadığı tüm gerçeklere
Yaşadıkları fırtınalar koparır derinden.
İsyan etmek ister tüm kabuslara kar etmeyeceğini bile bile
Gülücükler olsun isterken gamzelerini oluşturan
Arsız duygulardan arınmış yanlızlığa demir attım bu gece
Ellerim boş gözlerim donuk
Düşler soğuk ve karanlığa uzanan nehir
Ellerimde eriyen buzdağı misali tenin
Gece ayaz
Gece karanlık
Sen sessiz,
Ben korkak...
Nasıl olacak?
"Zaman yokmuş ki" dediğin gün
Her şey için çok geç olacak...
Bin türlü kavuşmalar yaşadık seninle
Ve bin türlü ayrılıklarla boğuştuk
Sürekli aynı ve ayrı zamanlarda dolaştık
Ama bir türlü ayrı kalamadık
Belayı anmak yok dost...
Sineyi hançer olsada..
Alışmışız yaraya acısı beter olsada....




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!