Bir anlık mutluğu yaşamıştım sözlerinde,
Bir anlık nefes almıştım yine gözlerinde,
Bir anlık tüm hayallerimle kucak kucağaydım.
Dediğim gibi yine her şey ;
Bir anlık kavuşmaydı sevgili,
Oysaki tekrar bulmuştum seni.
Kavuşmak ahh ömürlük kavuşmak ;
Eskisi gibi yine mümkün olamadı sevgili.
Sonumuz kaybetmekti birbirimizi.
Yıllar öncesindeki gibi,
Şimdi yine kaybettim seni.
Ben erken, sen geç kalmıştın bu sevdaya,
Yakamız birbirine hiç değemedi
Yüzümüz hep ayrı kutuplara döndü ..
Anlık gözlerimiz birbirini bulduğunda .
Yalnızca nem ve pus kaldı ,
Aşk dolu masamızda.
Ve biz, yıllar öncesinde olduğu gibi,
Şimdi de kaybettik birbirimizi.
BENSİZDE HEP MUTLU OL SEVGİLİ...
Emine Kurt
Emine Kurt 2Kayıt Tarihi : 9.04.2026 18:09:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!