Seyr etmek istiyorum,
Diyarbakırı
İki gözle;
Bir gündüz bir de gece
Anlamak istiyorum onu
Ey Hayatım gülüm
Sen gül ben bülbülüm
Ayırmaz bizi hiçbir şey
Ancak ve ancak ölüm
Ey hayatım gülüm
Kalbım yara, duygum yara
Şimdiki zamanım aydınlık
Geleceğim kapkara
Hayatım dedi bugün
Yolçunun adı olsun Kayra
Kaybettim Mayıs‘ta tüm aşklarımı
Kazandım yine Mayıs‘ta tüm aşklarımı
Hepsi için ben değil,
Mayıs suçluydu
Mayıs‘ta yaptım saçma denilen teklifleri
Sonbahar gelince bir şeyler olur bana
Ruhum tırmanlanır, ruhum karalanır
Daralırım
Ikiye ayırır bir bıçak kalbimi
Büyümez olur tırnaklarım, saçım…
Altımdaki dünyayı çekmiş olurlar
Evimin üstünde bir yıldız
Balkonumda bir yıldız
Her zaman parlıyorsunuz
Her ikiniz......
Sana mı baksam?
Hani o eski bayramlar demiyorum
Hani o eski sevgi saygı demiyorum
Ama..
Hani o eski baharlar diyorum
Bahar kayb olmak üzere bu coğrafyada
Mevsimler arası geçiş kayb oluyor
Rüya içinde rüya görüyorum artık
Fleşbekler içinde fleşbek....
Sürmeyecek biliyorum, sonsuza dek
Kesindir, çünkü gelecek o hendek
Kara bulutlar içinde kara bulut görüyorum artık
Beni ne geçmişin acıları sızlatır
Beni ne geleceğin umutları sallatır
Beni ansızın bazen anılar ağlatır
Kahraman kalbim bunu da atlatır
Aynaya taktım sihirli kelimemi
Sana bir teklifte bulunacağım,
Ama şimdilik cevap verme, olur mu?
Sen hiç eşeğe bindin mi?
Sen hiç bir haftayı bir köyda geçirdin mi?
Sen hiç bir adada bulundun mu?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!