Aşk diye bir şey olmasaydı keşke!
Yeterli olsaydı bir birini beğenmeler
Bir bardak şarap içmiş gibi,
Algılaman bozulmasaydı aşkta
O saçma hikayeler olmasaydı keşke!
Aşk diye bir şey olmasaydı keşke!
Yeterli olsaydı bir birini beğenmeler
Bir bardak şarap içmiş gibi,
Algılaman bozulmasaydı aşkta
O saçma hikayeler olmasaydı keşke!
Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!