Işığı söndürün hemen,
Tez başlasın düşlerim...
Karanlığın koynunda buluşalım,
Kimsenin bilmediği, görmediği,
Kimsenin erişemediği o gizli yerde.
Benimle gelir misin?
Aslında herkesin bildiği,
Ama sadece bizim olan o düşe...
Kulağıma müzik,
Gözyaşıma mendil olur musun?
Islanan yastığımda tesellim,
Düşlerimde prensesim olur musun?
Dur, gitme lütfen dur
Bu an hiç bitmesin, zaman dursun.
Hep oradan bak bana, hiç ayrılma;
Düşlerimin kapısından süzül içeri,
Hep kal, sakın gitme...
Sen gidersen;
Kim ezgi olur sessizliğime?
Kim süzülür gözlerimden, kim ıslatır yastığımı?
Kim dans eder benimle, kim basar ayağıma?
Kimin kokusu kalır nefesimde?
Söyle; sen gidersen geriye ne kalır?
Bir ben kalır mıyım?
Kayıt Tarihi : 5.02.2014 01:41:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!