Ayaklar baş oldu başlarsa yerde
Koydu insanlığı belaya derde
Tek geçerli akçe nefret var serde
=== Hani sevgi,saygı nerde muhabbet ?
=== Kalpleri kaplamış,kin ile nefret
Sevdan ne hallere bıraktı beni,
İyiyi, kötüyü bilemem artık.
Gören şaşırıyor bendeki beni,
İyiyi, kötüyü bilemem artık.
Kalmamış dünyada ölmüş insanlık,
Çevirdin dertlerle dört'bir yanımı
Oturdun döşüme emdin kanımı
Saklayıp vermedin hayat emi'mi
,,,Bağrımda yaramı deştiğin yeter
,,,Ben bu derdin hangisine yanayım?
Bağrıma attığın ateş kor oldu/kor oldu
Geri gelecektin hani gelmedin/gelmedin?
Sardı kara toprak sana yâr oldu/yâr oldu.
Geri gelecektin hani gelmedin/gelmedin?
Bu acıyla burda bayram edemem/edemem
Gidiyorum burdan uzak illere
Sağ yanımda hasret sol yanımda sen
Senden uzak düştüm gurbet ellere
Sağ yanımda hasret sol yanımda sen
Gözden akan yaşım kurumaz oldu
YÂR sen buralardan gittin gideli
Hasret ne demekmiş öğrettin bana
Gül yüzüne beni hasret edeli
Hasret ne demekmiş öğrettin bana
Sam vurdu bağlarım başladı hazan
Yokluk belâsına yurdumdan çıktım
Çıktığımdan beri hasretim hasret
Nice yaşlar döktüm canımdan bıktım
Emmi’ye dayı’ya hasretim hasret
Gözlerim dalıyor karlı dağlara
Sevdana düştüm düşeli
Dinmez eser hasret yeli
Mesken ettin gurbet eli
Dön gel artık nazlı yârim
,,,Hasretin bağrımı yakar
,,,Garip hep yoluna bakar
Bir zaman saçlarımı örerdin lüle lüle
Yüreğinde ölmüşüm haydi git güle güle
Kalmamış hiç anımız bitmiş ortak paydamız
,,,,Anlamadın hiç beni Buna can dayanırmı ?
,,,,Ne söylesem faydasız haydi git güle güle
Boğuluyor garip gönlüm kedere
Bizim şarkımızı söyleyen dere
Ağıtlar yakıyor,şimdi kadere
Gezdiğim yerlere küskünüm artık
Bende bir canım Yar ALLAH kuluyum




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler