Kusurmu işledim,hatamı ettim?
Hicranı bağrımda ur etmedin mi?
Hani sevdalıydık ölene kadar?
Hicranı bağrımda ur etmedin mi?
Gündüz beraberiz gece ayrılık
Akşam sabah durmadan dama girip çıkardın
Biri yan baksa sana ortalığı yıkardın
Kalmazdın asla altta hemen üste çıkardın
Eline düşen tavuk tez canınadan bıkardı
,,,Hatırlatmıştım sana keserler ibiğini
,,,Cıs cıbıldak kalmışsın ne oldu böyle sana?
*
Günün her saati gece yarısı
Aklımdan çıkmıyon gönül yarası
Sen gelmeden geçmez Aşk'ın sarası
*** Seni seven yürek sensiz mi kalsın ?
*** Turna tellim huma kuşum nerdesin ?
Hep severler aslında
Hemde pekçok
Öyle derler işte sende inanırsın
Önce avuçlarını isterler senden,
Sonra dudaklarını.
Sense yüreğini verirsin,
Ben de et ve kemikten, yaratılmış insanım
Kısacık şu ömrümü har edene kırgınım
Bin parçaya böldüler, virandır hep cihanım
Şu kısacık ömrümü har edene KIRGINIM....
Gözyaşlarım sel olup, çağladı şu ömrümde
Gönül bağı viran hazan başladı
Yâr dediğim zalım haşladı beni
Ağ'yar ile olup verdi el ele
Daha ısınmadan tuşladı beni
Bilmiyorum böyle bize ne oldu?
Visâl için koydum bu yola başı
Çatladı bağrımda bak sabır taşı
Değirmen döndürür gözümün yaşı
Bulanıp çağlarım hani nerdesin ?
Firkatinle ah ederim içerden
Akar yaşım oluk oluk
Hani nerdesin nerdesin ?
Demiştin olacak bolluk
Hani nerdesin nerdesin ?
Hasretlik canıma yetti
Boşuna uğraşma barışmam daha
Deli gönlümden sen çıkana kadar
Sana çok kırıldım küsmüşüm daha
Ben bu dünyadan göçene kadar?
Nere gitsem,nasıl etsem elinden?
Boşuna uğraşma barışmam daha
Deli gönlümden sen çıkana kadar
Sana çok kırıldım küstürdün aha
Bu yalan dünya’da ölene kadar
Nere gitsem,nasıl etsem elinden?




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler