Vurdukça delinir yaralı bağrım
Dinmiyor içimde sızlıyor ağrım.
Hep cevapsız kalır nedense çağrım?
,,,,,Şu dağlara bahar gele yaz gele
,,,,,YÂR gelmezse gönül nasıl vaz gele
Gönül sana bir nasihat edeyim
Sevda ateşini harlayıp durma
Hep sevenler bi-zar Aşkın elinden
Eleştirir taşa tutar Aşk Beni
Yükseklerde uçar sevda kuşları
Ararım bulamam nerdesin nerde
İlâç kâr etmiyor bende-ki derde
Uyudum uyandım hergün seherde
,,,Kokuyorsun buram buram her yerde
,,,Olmuyor bu gönül sensiz olmuyor
Her'dem hasretinle yanıyor içim
Duy artık sesimi gönül Sultanım
Sensiz bu dünya'da inan ki hiçim
Duy artık sesimi gönül Sultanım
*
Canımın cananı Nazlı cananım
İşlemişim ilmek ilmek adını
Sığmaz yüreğime bendimi aşar
Hiç bir varlık vermez onun tadını
Bu deli gönlümde gönlünce yaşar
Lâl olan dilim hep adını andı
Elbet onlarada sıra gelecek
Babanın halini o gün bilecek
Sanmayın ki devran böyle dönecek
...Hesap vereceğin günler gelecek
...Gör bakalım kim ağlayıp gülecek
Yazdım hayatımı hep hece hece
Kalanıda yaktım gidiyom aha
Uğraşamam sizle ne gündüz gece
Kırdım kalemimi gidiyom aha
Hep düşündüm durdum inceden ince
Ne arar ne sorsarsın hayır kalmadı bende
Bu sevdadan hayır yok vedasız gidiyorum
Hiç vicdanın yok imiş din iman yokmu sende?
Akılsız baştan saçı yolarak gidiyorum
Kaderim kötüyümüş aşk'ta gülmüyor yüzüm,
Susturdun ya sen beni açmam artık ağzımı
Yüreğinden çıkıpta meçhule gidiyorum
Rahatsızlık veripte ağız tadını bozmam
Gözyaşımı dökerek akıtıp giidiyorum
Deme sakın ne olur dönde bir bak geriye
Ne arar ne sorsarsın hayır kalmadı bende
Bu sevdadan hayır yok vedasız gidiyorum
Hiç vicdanın yok imiş din iman yokmu sende ?
Akılsız baştan saçı yolarak gidiyorum
Kaderim kötüyümüş aşk'ta gülmüyor yüzüm,




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler