Viran yerde esrar çeker
Yolda yalpalayıp gider
Gelin ulan teker teker
Gülermisin ağlarmısın
,,,,Değiştirin huyunuzu
,,,,Bulandırman suyumuzu
Görmedim ömrümde mutlu bir günü
Bir bir ümitlerim çıkmazda kaldı
Yeni baştan çizdim hayat yolunu
,,,Her’daim engelle karşıma çıktın
,,,Nerde dert var’ise başıma yıktın
Yokuşları çıka çıka
Gücüm takatim tükendi
Dişlerimi sıka sıka
Gücüm takatim tükendi
Titriyor hep elim ayak
Başı pare pare dumanlı dağlar
Viraneye döndü o yeşil bağlar
Yüreğim yanıyor içim kan ağlar
......Ağlarım feryadım bitmiyor dağlar
......Hiç kimseye gücüm yetmiyor dağlar
Bir kadın tanıdım bağrı çok yanık
Sana ayan hali güldür Allah'ım
Tandıkça sordum o ben'den yanık
Söndürde özünü güldür Allah'ım
Yıllarca sevgiden bi-haber kul'muş
Gurbet çilesini sırtıma vurdu
Ben beni bileli gezdirip durdu
Sesiz gecelerde hayal kurdurdu
,,,Ayrıldım sılamdan gülemem gayrı
,,,Yıllardır köyümden kalmışım ayrı
Ak kâğıt üstüne yazarken aşkın
Sığmıyor gözlerden taşıyor taşkın
Bense yokluğunda divane şaşkın
,,,,Gözlerim ağlıyor beden üşüyor
,,,,Kara topraklara gözüm düşüyor
Böyle yaşanır mı seninle dargın,?
Deli çay olsam’da olamam kırgın
Sanırmısın sensiz yanlız akarım
Yıkarsam etrafım GÖZÜM KÖR OLSUN
Bütün dertleri ben sırta vururum
Bu gün nazlıyardan bir mektup aldım,
Yüreğim tutuşup,gözüm yaş doldu.
Hemen cevabını yazayım dedim,
Yüreğim tutuşup,gözüm yaş doldu.
Kalkıpta o yari görmek isterim,
Öyle içten bakışın var
Yüreğimi yakışın var
Sanki gözde nakışın var
Yerden yere vuran gözler
Etme güzel o bakışlar




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler