Kıvrılıp giden yollardan,
Seni sordum yok dediler.
Kaldığın gurbet ellerden,
Seni sorduğum yok dediler..
Gözden akan bunca yaşdan
Yeter artık bende unutacağım,
Adını anarsam namert olayım.
Bunca sene bana verdiğin zulum,
Seni unutacağım yeminim olsun..
Soldurdun gönlümün gonca gülünü,
Bugün ölümün gözlerinin içine baktımda,
Kendi tarifimi gördüm orada.
İnandığım herşeyimi karşıma dikip
Bana acı,acı gülümsediğini gördüm
Yaşadığımı,yaşayamadıklarımı,
Kaybettiklerimi de gördüm,
Ar eder ardından bakmazdım bile
Sevdalık bu kadar ZOR olmasaydı
Sevende bitmezmiş çekilen çile
İçimde ki AŞK'ın NAR olmasaydı
Bu kadar kafama seni takmazdım
*
Toprak’ta sen taş’da sensin
Göz’den akan yaş’ta sensin
Umut’ta sen düş’te sensin
Salan’da sen değilmisin ?
*
Yine anlamadın beni bir-tanem?
Git bakalım elbet bir'gün anlarsın
Izdırabla geçer ayların senen
Zorları görünce sende anlarsın
Önce sevip sonra kaçtın uzağa
Bekâr kaldım diye sinen dağlama
Sanada bir kısmet gelir ağlama
Daha genç yaşında kara bağlama
Nikah kıyılınca sende ANLARSIN.! !
Döverek dizini dövünüp durma.
Vefasız hicrana doyurdun beni
Bundan sonra sen de arama artık
İstesen de gayri affetmem seni
Bundan sonra sen de arama artık
Bundan sonra beni kabul etsen de
Şu kısa ömrümde,sevdiğim sendin
Sen gidince yolum sardı yokuşa
Has bahçemde gülüm, çiçeğim sendin
Sen gidince yolum sardı yokuşa
Yüreğim bahardı, gönül şen idi
Türlü çiçek açtı karşı'ki dağlar
Hasret acısı zor sönmez kor bağlar
Geç otur karşıma yürek kan ağlar
Sen dağları seyret ben gözlerini
Eremezken değme aşık visâle




-
Alâttin Kaya
-
Hayrullah Cırık
Tüm YorumlarMerhaba Durak bey ! benim adim Alattin Kaya . Bir siiriniz ile ilgili Beste calismam var ve bu konu ile ilgili sizinle gorusmek istiyorum, Ben yurt disinda yasamaktayim ve sizinle irtibat kurabilecegim Telefron yada E-mail adresiniz varsa bana bildirirseniz memnun olurum. Sizden cevap bekliyorum,. ...
tebrikler