Dermanını Al Da Git Şiiri - Ali İhsan Genç

Ali İhsan Genç
87

ŞİİR


1

TAKİPÇİ

Dermanını Al Da Git

Gözlerinin siyahını.
Unutmak çok zor.
İçimi delerdi bakışın.
Gözlerini al da git,
Ne olur.

Seni çok çok özledim.
Biliyorum yoksun artık,
Küçüğüm neredesin.
Özlemini al da git,
Ne olur.

Nefesimde hıçkırık.
Boğazımda bir düğüm.
İçimde bir yarasın.
Dermanını al da git,
Ne olur.

Sensiz yaşamak
Yaşamak değil
Her günüm oldu zehir
Beni de al git
Ne olur

Ali İhsan Genç
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 13:27:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Hikayesi:


Ölüm acısı üzerine yazılmış bir şiir. Ölüm karşısındaki çaresizliği ve duyulan acıların dışa vurumu.

Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.

Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!