Son defa kapattı gözlerini bir çocuk
Son defa sıktı annesinin elini
Son defa “korkuyorum” dedi fısıltıyla
Son defa dua etti, sesi titreyerek
Bazıları uykudaydı, haberi yoktu
Bazıları nöbet tutuyordu, sabaha karşıydı
Kira mıydı ev, borç muydu bilemediler
Beton çöktü, dünya sustu bir anda
Gece yarısı ölüm çaldı kapıyı
Küçük bedenler enkazda kaldı
Büyük yürekler yola düştü hemen
Şehirden şehre, ilden ile koştu
AFAD geldi, Kızılay geldi, komşu geldi
Elinde kazması, yüreğinde duası
“Yaşıyor mu?” diye dinledi betonun altında
Bir nefes bulsa, bütün ülke nefes aldı
Yastık verdiler, battaniye sardılar
Çorba dağıttılar karın ortasında
“Yalnız değilsin” dediler, “Türkiye burda”
Balyozla vurdular, umutla kazdılar
Garantimiz yok, her an bitebiliriz
Ama öyle bir milletiz ki öğretmenim
Birimiz düşerse sekizimiz kaldırırız
Enkazdan çiçek açtırırız, inan
Keşke kepçe olsam, keşke vinç olsam
Bir can daha çeksem toprağın altından
Sonra o çocuğun “öğretmenim” deyişini duysam
Bütün yorgunluğumu unuturum bir anlığına
Kayıt Tarihi : 30.05.2026 04:30:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!