Hiç kimsenin yarına çıkma garantisi yok
İnsan gider hayali kalır
Duvarda asılı bir silik fotografı kalır
Seviyorsan eğer birde acısı kalır
Sana her yazdığımı veda saysanda
Sildiklerinin de izi mutlaka kalır
Aylardan Kasım
Kasımda dağlara çıkasım var
Düzene şöyle bir bakasım var
Ümitsizlik diyarına gitme umut var
Gördüğüm her şeyde bir ahenk var
Bir gün Hatıralar sessizleşir
Gün gelir sevdiğinin sesini unutursun
Yüzünü saçlarını bakışlarını hatırlarsın
Ama sesini rüzgar alıp götürmüş gibidir
Vefasızlar içinde yalnızım
Bir dinleyen bile bulamadım
Geldim sana utana sıkıla
Papatyam ile gönül kapındayım
Bir lahza sohbetin peşindeyim
Samimiyetin sesine hasretim
Bu muhitte en güzel biz sevmiştik
Ama mutluluk bize hiç nasip olmadı
Çarpıtma ateşi gerçeğin rakibi olamaz
Biz bu ilişkiyi doğru planlayamadık
Herşeyi uzun uzun anlatamıyorum
Hayat dediğin anlı şanlı bir gün
O da sadece bu an yada bu gün
Gelecek dediğin ya geldi ya gelecek
Gelirse kârdasın
Haramiden zengin
Zamparadan kalemdaş olur
Serserinin meyhorun mecliste itibarı olur
Kavak ağacından kapı, sırçadan saray olur...
Tozlu merekler değişir güzide mekanlar olur
Bir hayat hikayesi
Adamın yüzü yılların çizgileri ile dolmuş
Fotograflarda ise zaman donmuş
Hava buz gibi soğuk
O yüzünü sobanın sıcağına dönmüş
Bu hayat,
Bilinmeyenin eşiğinde titreyen bir heves
Gerçekleri bilmeye mahkum bir kafes
Anlamlı bir yaşantı istiyorsan eğer
Her şarkı makamında güzeldir
Bazen hüzzam bazen de hicazkar
Sevgiliye söylenen her şarkıda
Yazık ki hicran ve gözyaşı vardır
Sonuçta her şarkı sevgiyle
Hasretle söylenen bir ağıttır




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!