Doğrudan yana olanlar vicdanı rahat olanlardır
Diğerleri yalnızca yalanla oyalananlardır
Bilmem ki benden ne istediniz?
Neden aldınız hatıralarımı?
Çok mu sıradan bir şey
Hayatla uzlaşabilmek
Oysa yaşam dediğin bir kırık saat
Akrebi sende
Gölgelerden süzülerek gelen
Verimli yağmur bulutları ile
Geleceksen gün doğarken gel
Ya da gecenin zifiri karanlığında
Kapısı sürgülenmiş maziydi yaşadıklarımız
Paslanmış menteşeler yıpranmış boyalar
Yapılan fedakarlıkların tamamı sevmeye dahil
Samimi ve içten masum gülüşler
Yaratır inanılmaz mucizeler
Sevsen ne mi olur?
Nur topu gibi bir kara sevdan olur
Yeni umutlara meşale olan
Bir güzel duan olur
Bir tek yıldız kaldı sinemde kanayan,
Zulmet-i sadrımda mıh gibi çakılan.
Bir de gecenin koynunda yakamozlar…
Şeb-i târı yaran bir sır misâli,
Hâmuş amma inâd ile parlayan.
Gecenin bağrında saklı bir âhım var,
Sen bana gel
Ama sevgilim olma
İstersen çok sev ama
Bunu ulu orta haykırma
Ay karası gecelerde
Yanımadan fazla uzaklaşma
Yarım kalmış bir mısranın ortasındayım
Kafamdakiler yazıya dökülmüyor
Tek bir yıldıza bakarak, kıyıyı bekleyen sen değil misin?
Sitemlerin artık boşadır ey bahtsız yüreğim
Ah benim bu vefasız sevdiklerim
Ettiler eylediler ve de sonunda
Suçu bana yükleyip
Hızlıca çekip gittiler
Belki yanlızca gittiler amma
Bana da çok ayıp ettiler
Sana dokunmak isterim
Teninde bir damla ter olmak
Öylece doyasıya akmak
İz bırakmak isterim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!