Ben seni ziyan olacağını bildiğim bir ömür gibi sevdim,
Sonu uçurum, başı dumanlı bir yol gibi...
Gidersem ölürsün dediğin o yalanlara,
Aslında çoktan öldüğümü saklayarak inandım.
Vefanı değil, cefanı başıma taç ettim de sevdim
Göz göre göre, yana yana, külümü rüzgara savura savura...
Her vurduğun darbede vardır bir hikmeti dedim,
Kendi ellerimle açtığım yaralara merhem diye seni sürdüm.
Ben senin o sahte gülüşlerinin arkasındaki
Zemheriyi bile bile sevdim
Sana feda ettiğim uykularım vardı benim
Sırf sen uyanma diye susturduğum feryatlarım..
Senin bir damla yaşın akmasın diye
Ben içimde ne fırtınalar kopardım da
sustum...
Yüzüme çarptığın o ağır gerçekleri göğsümde taşıya taşıya sevdim
Ulan ben senin nankörlüğüne şiirler yazmışım
Yalanlarına kurşun gibi sarılmışım..
Sen, sıcak yatağında düşler kurarken,Ben dışarıda, o ayazda, senin kahrolası vicdanını bekleyerek sevdim seni
Ben seni canım acıya acıya sevdim
Ben seni çok başka sevdim
Ben seni bambaşka sevdim
Kayıt Tarihi : 10.04.2026 19:16:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!