Ayrılmak mı gerekli, seviyorum ben seni
Deneyelim bir daha belki seversin beni
Olmayınca olmuyor, diyorsun sen bana
Kimi koydun yerime, şimdi söyle hiç durma
Adın saklı kalbimde, çıkarsam da olmuyor
Tatlı gülüşün var ya? beni benden alıyor
Sende günün birinde, belki âşık olursun
Anca o zaman beni, daha iyi anlarsın
Bir zamanlar öylece, çok mutluyduk günlerce
Aramıza başka eller, girdi böyle sessizce
Aşk denen kelime, o kadar çok şey anlatır ki
Hiç beklemediğin bir anda, kapını çalar senin
Kayıt Tarihi : 29.05.2026 23:29:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!