Onyedi yıl boyunca
Herkes birbirine yabancılık çekti,
İktidar emir buyurdu, Tanrı dilinde...
O kadar çok kötü yaşanıyor ki,
Şu Dünyada...
anlamı olmuyor
hiç bir iyiliğin
Çoğu insana!
Ne zaman söylesem
İçimden geçenleri
Yaralıyorum kendimi
İşte bu yüzden hep
üzerim açık uyurum
Doğrudur
benim İçimin duyarlılıkla
bir halkın yediği
tekmelere kanadığı...
Ne malda ne mülkte var gözüm
Çalışmaktan tükendi bitti özüm
Ne gecem belli nede gündüzüm
Yokmudur bu köleliğe bir çözüm
Gizli ,gizli ,kaçardı evden...
kumar oynamaya giderken,
çok korkardı toplumun
diline düşmekten.!
Kurşun gibi hızlı,
Yarası kadar acı dolu yaşam.
Kimi zaman bir dağ yolu ıssızlığı
Ve sessizliğinde,
Kimi zaman binlerce insan omuz omuza
değecek kadar yoğun kalabalık.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!