Anne neden hep iyiler ölür?
Sen bir bahçeye gitin hangi çiçeği koparsın en iyi ve güzel olan dimi o zaman o ölür evladım
Kefen olur bedenini sararım çiçek olur baş ucunda açarım yılan olup mezarına dalarım ölsen bile benden kurtulamasın
Ne kadar çok değer verirsen o kadar değersiz hissettirirler seni
Herkesi ciddiye almadığım doğrudur Bende sözün tesiri sahibinin itibarı kadardır




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!