Sessiz sedasız gittin vefasız
Sükutu hayale uğrattın beni
Bilseydim bu kadar sevmez
Arkandan ağıtlar yakmazdım
Benimle derdin neydi göstermedin sevgini
Derdin sevgiyse eğer inan çok sevdim seni
Boşa geçti bir ömür ağır oldu bedeli
Kölen olurdum inan bilseydin sevmesini
Yüreğimde ki sevdan beni esir eyledi
Bu kadar acımasız olma be kader
Herkese mutluluk var bana gam keder
Neydi benle hesabın derdin ne benle
Bırak yakamı kader bırak peşimi
Aşk olmayacak bizi kuşatacaksa
Sen yapamazsın yabancı ellerde
Biz mutluyduk seninle
Varlığınla gözümü açtığım sabahları özlüyorum
Güneş gibi doğduğun bu şehri bırakıp gittiğinden beri
Kara kış oturdu mor dağların zirvesine
Gitmesen olmaz mıydı sevgili
Geceler soğuk izbeler ayaz
Sensizlik bana ölüm aratmaz
Yüreğim titrer adın andıkça
Ne olur yarim gitme kal biraz
Kolay değil sensiz yaşamak
Bir şeyler var aramızda,
Bakışlarından belli.
Hayır mı şer mi,
Ne sen anlatıyorsun ,
Ben de çözemedim bir türlü.
Aramızda ki bütün bağlar koptu biliyorsun değil mi
Bir bir soldu güllerim bağım çorak kırlara döndü
Yaşananlar sanki daha dün gibiydi
Ne yazık ki anılar gözlerimden bir bir silindi
Ne çimenin yeşili ne ne çiçeğin beyazı kaldı
Neden geldin diyorsun boş ver geldim ya işte
Kimseden şikayet yok bu sefer ki gidişte
Karşılıksız bir aşkın rüzgarına kapıldım
Ruhumda kasırgalar esip durur ha bire
Kader işte sevdalandı söz geçmedi gönlüm
Bir tuhaf içim yine bu akşam
Hüzün sardı her yanımı ağırlaştı bedenim
Kabardı duygularım haddini aştı
Gözlerimden akan yaşlar
Yağmur taneciklerine karıştı
Durduramadım
Yokluğun fırtına gönül bahçemde
Gönlüm harda can ateşte yanıyor
Cemre düşmüş yağmurları beklerken
Gül bahçemin tüm gülleri soluyor
Mehtaplı gecelerim sensiz olunca




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!