Bıkmadı kalemim seni satır satır yazmaktan.
Sayfalar dolusu yazıldın taştın kağıtlardan.
Yinede seni anlatamadım ...
Gel artık gönül sızım zaman sensiz hiç geçmiyor
Gelmelisin sevdiceğim gözlerim yolun gözlüyor
Acılara doluyum ben yürek artık kaldırmıyor
Çaresizlik içindeyim seni bekliyor bu gönlüm
Senin mana yüklü gözlerinde
Bana ben gibi bakan gözlerinde erirken
Dertleri atıp üzerime gittiğin gün
Hayatımın manasını alıp götürdün
Soluğum nefesimdin benim
Sensiz olmaz sensiz ölürüm
Şaşırdım pusulayı döner dururum
Can suyumsun benim sensiz kururum
Kavurur yok eder beni güzelim
Suçluca duygular tutar elimden
Gelsen diyorum bu gece
Sensizlikten buz tutan kalbimi
Ateşinle ısıtsan diyorum
Kokunu özledim nefes alamıyorum
Ben seniz olamıyorum sevgili
Akıp gitti,hızla zaman,
Yavaş,yavaş aldılar beni benden yıllar.
Hiç anlamadım,bana sormadılar,
Neden bu suskunluğum,geçen zaman mı.
acı gülüşümün ardında'ki sır,
Hani nerede hayallerimde'ki dünyam.
Gönül teli kırıksa ona mızrap gerekmez
Yardan ayrı kalana başka azap gerekmez
Güneşe hasret kaldım siyahlandı asuman
Bundan benim payıma acı bir figan düştü
Adının her bir harfi dilde kurşunum benim
Aşkın girdaplarına ansızın ittin beni
Kara sevdalarda bırakıp gittin beni
Hep hayaller peşinde akıp gitti şu ömrüm
Yine yalnız yine dertli yine üzgünüm
Baktıkça gecenin buğulu mavisine
Kulak verir oldum kalbimden gelen sese
Gözlerine bakarak soruyorum sana yar
Beni olduğum gibi sevip saramazmısın
Şimdi dersin ki düşünseydin bunları
Aşk dolu bakışlarım gözlerinde demlenir
Gözlerim gözlerine bakarken özler seni
Adın düşmez dilimden her an yad eder seni
Sevgili yokluğunla inan yok oldum gibi
Unutmayı diledim aşktan kaçmak istedim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!