Şimdi düşünüyorum da
Aşkın özü neydi,
Neydi candan öte
Sevmemizi sağlayan?
Her şey bizde başlayıp
Bizde biten bir heves miydi,
Yoksa sende bir gizem mi vardı
Bizi âşık yapan?
Saçların seni tamamlayan
Bir bütündü sanki;
Rüzgârla dans edişini
Sevmiştim ben.
Beni sana bağlayan
Değildi güzelliğin,
Sıcak bir bakıştı
İçimi ısıtan.
Ya bende olanı sana vermişti Yaradan,
Ya da sen fark edemedin;
Sendin beni ben yapan.
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 04:34:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!